|  | 
|  | 10/30/2025 9:16 AM | 10/30/2025 9:16 AM |  Madalina Adomnicai | 
| Avem rugămintea să verificaţi şi anunţurile din cadrul specializării, nu doar de pe pagina principală. După ce vă conectaţi pe portal (Licenţă-ID), în partea de sus, lângă specializări o să vedeţi un triunghi, de acolo accesaţi specializarea.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/30/2025 8:39 AM | 10/30/2025 8:39 AM |  Madalina Adomnicai | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 10/28/2025 12:39 PM | 10/28/2025 12:39 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Sâmbătă, 1 noiembrie 2025, vă rog să vă prezentaţi la întâlnirea de la Dreptul afacerilor începând cu ora 8. Pentru ambele specializări, întâlnirea se va desfăşura în intervalul orar 8-12.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/27/2025 12:25 PM | 10/27/2025 12:26 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Carnetele de student se eliberează de la secretariat, de luni până vineri, în intervalul orar 10-12. Studenții care nu au depus poze la dosarul de admitere sunt rugați să vină cu 2 fotografii color tip legitimație 2/2,5.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/23/2025 9:22 AM | 10/24/2025 12:22 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 25-26 octombrie 2025, de la Iași.
 Întâlnirea de la anul 2, specializarea Management, de la disciplina Comunicare şi negociere în afaceri se va desfăşura doar fizic.
 Întâlnirea de la anul 2, specializarea Contabilitate şi Informatică gestiune, de la disciplina Contabilitate financiară intermediară se va desfăşura de la ora 09:00.
  Programare săli 25-26 octombrie 2025.pdf 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/20/2025 1:47 PM | 10/20/2025 1:47 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Întâlnirea din data de 1 noiembrie 2025, interval orar 10-14, de la disciplina Finanţele întreprinderii se va desfăşura online, pe Teams.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/16/2025 8:37 AM | 10/16/2025 8:37 AM |  Madalina Adomnicai | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 10/14/2025 2:42 PM | 10/14/2025 2:42 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Studenții care urmează să susțină licența în iunie 2026 au fost invitați în aprilie 2025 să completeze formularele pentru alegerea temei și a îndrumătorului. Turul 3, adresat unor categorii speciale de studenți, se desfășoară până pe 19 octombrie 2025. Detalii aici.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/13/2025 3:53 PM | 10/14/2025 8:14 AM |  Madalina Adomnicai | 
| Termenul limită pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare este 3 noiembrie 2025. Taxa de şcolarizare poate fi achitată: sau la BRD, în orice agenţie din ţară sau prin transfer bancar în contul RO68 BRDE 240SV 8953 4452 400. Trebuie menţionate codurile 2206 – licenţă ID, 31 – taxă de şcolarizare.
 Atenţie! La realizarea plăților trebuie să specificați corect numele și prenumele studentului, matricolul sau CNP-ul. Înregistrarea plăţilor nu se face de către secretariat şi poate dura până la o săptămână sau chiar mai mult. Prin urmare, vă rugăm să nu mai trimiteţi dovezile de plată la secretariat, şi să verificaţi dacă sunt operate în Grades, cam după o săptâmână din momentul în care aţi efectuat plata.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/9/2025 11:49 AM | 10/9/2025 11:49 AM |  Madalina Adomnicai | 
| Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 11-12 octombrie 2025, de la Iași.
 La Piatra Neamţ, întâlnirea online de la disciplina Bazele contabilităţii se va desfăşura pe Teams.
  Programare săli 11-12 octombrie 2025.pdf 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/24/2025 7:59 AM | 10/9/2025 8:36 AM |  Madalina Adomnicai | 
| 
 Înscrierile la refaceri se fac pe portal, în perioada 22 septembrie - 12 octombrie 2025, în secțiunea Inscrieri la Refacere.Taxa de refacere se achită doar la BRD, de preferat într-o sucursală sau prin transfer bancar în contul RO68 BRDE 240SV 8953 4452 400.
 Trebuie specificate codurile 2206 - licență ID, 35 - taxă refacere.
 Pentru a calcula valoarea taxei se înmulțește numărul de credite al disciplinei cu 67 lei.
 *refacere = disciplină nepromovată din an anterior de studii
 Același lucru este valabil și pentru studenții înmatriculați în an superior, care au de susținut examene de diferență.
 Ca să putem aproba cererile de înscriere la refaceri trebuie să aveți dovezile de plată atașate. În lipsa acestora, cererile vor fi respinse. Nu este suficient că ați completat pe fișa de înscriere disciplinele de refăcut, trebuie să vă înscrieți la ele și pe portal. 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/8/2025 8:12 AM | 10/8/2025 8:39 AM |  Marius APOSTOAIE | 
| Dragi studenți ai Extensiei UAIC la Botoșani,
 Ne face o deosebită plăcere să vă invităm astăzi, 8 octombrie 2025, începând cu ora 17.00, în Aula Magna a Colegiului Național „A. T. Laurian” Botoșani la festivitatea de deschidere a anului universitar 2025–2026.
 
 La eveniment va fi prezent domnul Rector al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, prof. univ. dr. Liviu-George Maha, alături de reprezentanți ai conducerii universității și ai facultății, cadre didactice și invitați speciali.
 
 Evenimentul marchează începutul unei 
noi etape pline de provocări, descoperiri și oportunități. Este un 
moment important nu doar pentru a întâmpina noua generație de studenți 
și a ne reîntâlni cu cei aflați deja pe drumul cunoașterii, ci și pentru
 a discuta proiectele, inițiativele și direcțiile viitoare ale Extensiei
 UAIC Botoșani.
 
 Vă încurajăm să fiți prezenți pentru a marca împreună acest moment de început, care simbolizează apartenența voastră la comunitatea academică a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, prima universitate din România, ce aniversează în acest an 165 de ani de la înființare. Viitorul acestei comunități academice la Botoșani se construiește împreună, cu voi.
 
 Vă așteptăm!
 Constantin-Marius Apostoaie, conf. univ. dr.
  
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/6/2025 12:38 PM | 10/6/2025 12:38 PM |  Gina BUTNARU | 
| Stimați studenți,
 Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la festivitatea de deschidere a anului universitar 2025-2026, care va avea loc joi 9 octombrie 2025, ora 10.00, la sediul Extensiei Universității Alexandru Ioan Cuza din Piatra-Neamț, din Str. Ștefan cel Mare nr. 23, Piatra Neamț, jud. Neamț.
 Evenimentul va fi o oportunitate de a vă familiariza cu facilitățile noastre, de a cunoaște profesorii și invitații speciali, și de a începe împreună o nouă etapă în viața academică.  Vă așteptăm cu drag să celebrăm împreună începutul unei experiențe academice deosebite și să ne implicăm activ în viața extensiei! În numele echipei Extensiei Piatra-Neamț, Gina Ionela Butnaru,  Prof. univ. dr. - Director 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/3/2025 12:31 PM | 10/3/2025 12:31 PM |  Madalina Adomnicai | 
| La prima întâlnire de la disciplina Microeconomie, vă rog să vă prezentaţi cu suportul de curs listat. Este încărcat pe Elearning.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/3/2025 12:59 AM | 10/3/2025 12:59 AM |  Mugurel Patrichi | 
| Vă aducem aminte, contul de Teams nu este gestionat de FEAA și vi-l creați singur folosind instrucțiunile de aici, după care ăl declarați folosind formularul de aici (pentru a putea fi înrolați). Pentru studenții care au probleme, se caută o soluție interdepartamentală de creare automată a conturilor, dar care va putea fi implementată la începutul săptămânii viitoare.
 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 10/2/2025 11:52 AM | 10/2/2025 11:52 AM |  Madalina Adomnicai | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 10/1/2025 9:34 AM | 10/1/2025 9:39 AM |  Madalina Adomnicai | 
| Candidaţii care au făcut atât înscrierea, cât şi confirmarea locului online trebuie să aducă la dosar documentele în original (diploma de bacalaureat, foaia matricolă de la liceu, adeverința de la medic și cele 2 fotografii color tip legitimaţie, format 2x2,5 cm). Sediul extensiei: Piatra Neamţ, str. Ştefan cel Mare, nr. 23.  Documentele pot fi predate colegilor care ajung acolo la sfârşitul acestei săptămâni, după următorul program: - vineri, 03.10.2025, interval orar 9-13;
 - sâmbătă, 04.10.2025, interval orar 9-12.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/30/2025 3:39 PM | 9/30/2025 3:39 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Cererile privind echivalarea unor discipline promovate la alte facultăți/specializări se pot depune la secretariatul specializării în perioada 29.09.2025 - 10.10.2025. Detalii aici.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/30/2025 12:37 PM | 9/30/2025 12:37 PM |  Madalina Adomnicai | 
| La prima întâlnire de la disciplina Proiecte economice, vă rog să vă prezentaţi cu proiectul listat. Este încărcat pe Elearning.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/25/2025 3:28 PM | 9/29/2025 4:15 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Studenții de anul 1 vor primi pe email numărul matricol, grupa și informații legate de conectarea la site-urile și serviciiile FEAA (toate într-un singur mesaj). Click aici  pentru a monitoriza starea acestui proces
 
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/29/2025 1:34 PM | 9/29/2025 1:34 PM |  Madalina Adomnicai | 
| În secțiunea Documente din cadrul specializării regăsiți orarul pentru învățământul la distanță, specializările CIG, FB și MNG (Iași, Piatra Neamț şi Botoşani). Documentul are 5 sheet-uri: an I Iaşi, an II Iaşi, an III Iaşi, Piatra Neamţ şi Botoşani. Verificaţi-l constant pentru că pot interveni modificări. Întâlnirile marcate cu galben se vor desfășura fizic.  Întâlnirile online se vor desfăşura pe Teams. Pentru Iaşi, în cursul zilei de joi a fiecărei săptămâni se va afișa pe portal și repartizarea pe săli pentru întâlnirile care se desfășoară fizic. La Piatra Neamţ sălile se aleg de către profesor la faţa locului.
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/24/2025 1:56 PM | 9/26/2025 2:10 PM |  Madalina Adomnicai | 
| - participarea la deschiderea anului universitar nu este obligatorie; - orarul se va afișa în cursul zilei de luni (29 septembrie) pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării;  - fiecare student trebuie să completeze la începutul anului universitar fișa de înscriere anuală; - fișa de înscriere anuală va fi încărcată pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării, după data de 29 septembrie; - fișa de înscriere anuală se descărcă de pe portal, se completează și se trimite scanată pe e-mail la secretara specializării; - pentru a vă putea elibera adeverință de student trebuie să completați fișa de înscriere anuală; - pentru eliberarea adeverinței de student se depune cerere pe portal (secțiunea Adeverințe online: depunere) și se poate ridica în următoarea zi de la secretariat; - studenții care au plătit 600 lei la confirmarea locului trebuie să mai achite până pe data de 15 octombrie 400 lei, cei 600 lei fac parte din taxa de școlarizare; - studenții de la învățământul la distanță nu beneficiază de reducere la transport; - studenții de la învățământul la distanță nu primesc burse; - la învăţământul la distanţă nu se face modulul psihopedagogic; - data de la care începem să eliberăm carnetele de student va fi anunțată pe portal; - programul de lucru cu publicul la secretariat este de luni până vineri, în intervalul orar 10-12; - secretariatul se află la biroul B405 (pentru AP şi FB) şi B406 (pentru CIG şi MNG).
 | 
|  | 
|  | 
|  | 9/22/2025 2:46 PM | 9/22/2025 6:34 PM |  Madalina Adomnicai | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 9/10/2025 2:12 PM | 9/10/2025 3:07 PM |  Madalina Adomnicai | 
| Candidaţii care au făcut atât înscrierea, cât şi confirmarea locului online trebuie să aducă la dosar documentele în original (diploma de bacalaureat, foaia matricolă de la liceu, adeverința de la medic și cele 2 fotografii color tip legitimaţie, format 2x2,5 cm). Candidaţii admişi la Piatra Neamţ pot depune documentele mâine, 11 septembrie, interval orar 9-13 la sediul extensiei din Piatra Neamţ, pe str. Ştefan cel Mare, nr. 23. Dacă o să mai vină colegi acolo şi în alte zile până la începutul anului universitar, o să fie pus anunţ pe portal.
 Termen: până la începutul anului universitar (29 septembrie) sau maxim în prima săptămână din anul universitar.
 | 
|  |