Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID
  
  
  
  
5/13/2021 4:54 PMMugurel Patrichi

​Studentii de la AP-an1, CIG-an 1 și Management-an 2 sunt invitați să-și aleagă disciplinele opționale pentru anul universitar viitor. Termen limită: 10 iunie. Click aici pentru detalii

  
5/10/2021 1:30 PMClaudia Sandu

S-a modificat intervalul orar pentru orele de pregatire de la disciplina Metodologia elaborarii lucrarii de licenta din data de 22 mai 2021. Acestea au fost reprogramate in intervalul orar 12.00 - 16.00.

  
5/5/2021 9:32 AMMadalina-Irina Poraicu

​​În ședința Consiliului Facultății din data de 29.04.2021 s-a hotărât ca susținerea examenelor de finalizare a studiilor să fie on-line.

  
4/18/2021 1:44 AMMugurel Patrichi

​Studenții de anul 2-licență sunt invitați să-și aleagă profesorul îndrumător și titlul lucrării de finalizare a studiilor pe care o vor susține în sesiunea iunie 2022. Termen limită: 21 mai 2021. Click aici pentru detalii

  
3/17/2021 12:25 PMMadalina-Irina Poraicu

Studenții care doresc să se retragă de la facultate
trebuie să contacteze secretara specializării cu cel puțin 48 de ore
înainte de a veni să-și ridice dosarul de la FEAA, 
pentru a demara demersurile necesare în vederea eliberării fișei de lichidare.​

Aceeasi precizare se adreseaza si studentilor care au sustinut examenul de licenta anterior sesiunii din iulie 2020.

  
3/10/2021 8:53 AMMadalina-Irina Poraicu

Taxele de școlarizare se achită dupa următorul calendar:

Pentru semestrul al II-lea:

-tranșa I 50% din taxa semestrială până la 15 martie;

-tranșa a II-a 50% din taxa semestrială până la 15 mai.

Codurile necesare achitarii la sediul BRD sunt urmatoarele:
- 2206 cod facultate
- 31     cod taxa scolarizare

Taxa de scolarizare se poate achita si pe platforma Universitatii.
  
3/2/2021 12:49 PMMadalina-Irina Poraicu

​Studentii care nu au incarcat dovada de plata in aplicatia de pe portal in termenul stabilit de depunere a cererilor, trebuie sa trimita dovada de plata pe email-ul secretarei specializarii pana pe data de 04.03.2021, ora 12.00 .

  
3/2/2021 9:19 AMMadalina-Irina Poraicu

Fisele de inscriere semestriala se depun EXCLUSIV ONLINE

Fisele de inscriere semestriala aferente semestrului iI de studiu se completeaza pana la data de 15 MARTIE 2021.

Fisa de inscriere semestriala reprezinta actul aditional la contractul de studii si cuprinde disciplinele pe care le studiati si la care veti sustine examene.

Necompletarea fisei de inscriere semestriala atrage dupa sine exmatricularea, sanctiune stabilita conform Regulamentului de studii, art. 26, alin. B.

Completarea fisei de inscriere semestriala creeaza obligatie de plata integrala a taxei de scolarizare pentru semestrul II de studiu (semestru pentru care trimiteti fisa).

Fisele se completeaza de catre fiecare student in parte sau de catre alta persoana cu procura notariala.

Fisele de inscriere semestriala se regasesc in sectiunea documente.

Fisele se trimit pe emailul secretarei specializarii in format PDF avand urmatorul titlu: nume_prenume_specializare_anstudiu.

 

Adresele de email din secretariat sunt urmatoarele:

Pentru specializarea MANAGEMENT: claudia.sandu@uaic.ro

Pentru specializarile ADMINISTRATIE PUBLICA; CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE; FINANTE SI BANCI: madalina.poraicu@uaic.ro 

  
2/23/2021 2:10 PMMadalina-Irina Poraicu

Cererile privind
refacerile de activit​ate - reexaminarile
se depun online

in perioada 
15 -26 februarie 2021.

Aplicatia pentru depunerea cererilor on-line va fi activa incepand cu data de 15.02.2021

!! Refacerea se face doar la grupele de la specializarea pe care o urmati!!
Cererile vor fi validate după încărcarea detaliilor privind plata!

 

Modalitatile de plata pentru taxa de refacere: 

-          La orice agenţie BRD din ţară în contul RO68 BRDE 240SV 8953 4452 400 cu specificaţiile:

                            cod facultate 1231 licenţă IF;
                            cod facultate 2206 licenţă ID.

                            cod facultate 2418 master IF
                            cod facultate 2468 master IFR

                                                                           + cod 35 – taxă de refacere, cod unic pentru toate cele 4 de mai sus.

Platile nu se fac pe platforma EuPlatesc.ro !


Studenții transferați sau reînmatriculați de la forma de învățământ ZI la forma de învățământ ID, vor trimite prin email cererile de refacere a activității și dovada de plată (chitanța) la secretariatul specializării de la zi.

 

Studentii reinmatriculați în anul III trebuie să refacă activitatea la disciplinele Educatie Fizica II si IV (înscriere online dar fără plata taxei de refacere).

 

Cererile pentru refacerea disciplinelor de la  modulul psihopedagogic se trimit pe email la secretara specializarii. Nu se plateste taxa de refacere in cazul acestor discipline.

 

Pentru eventuala echivalare a evaluării pe parcurs luați legatura cu titularul disciplinei, doar după validarea cererii.


  
2/19/2021 3:07 PMMadalina-Irina Poraicu

​In cazul in care la momentul depunerii cererii de refacere aveti eroare in ceea ce priveste specializarea dumneavoastra, dar disciplinele vi se incarca corect, depuneti cererea cu specializarea care va apare, urmand ca ulterior sa facem modificarea in secretariat.

Atentie! Nu depuneti cereri de refacere daca nu aveti dovada de plata! Cererile care nu au dovada de plata la momentul depunerii nu vor fi aprobate, astfel incat nu veti avea acces la cursuri.

  
2/1/2021 4:23 PMMugurel Patrichi

​În conformitate cu Decizia Senatului UAIC din 28.01.2021, și în semestrul 2 activitatea didactică la FEAA se va desfășura exclusiv online (pe Teams) cu evaluările pe Moodle.

  
2/1/2021 2:09 PMMugurel Patrichi

... au fost postate aici.

Nu uitati ca este activ si formularul pentru contestatii online aici

  
1/25/2021 11:38 AMClaudia Sandu

Studentii restantieri la Proiecte economice vor preda fisierele pdf cu paginile solicitate, pe data de 26 ianuarie, ora 17. Fisierele vor fi incarcate pe Moodle dupa procedura din sesiune. Paginile vor fi specificate pe 26.01.

  
1/12/2021 10:40 AMClaudia Sandu

​Conform planificării disciplinei la Supply Chain Management, este prevăzut testul on line la data de 16 ianuarie 2021, ora 17, pe platforma Moodle. Materia pentru test la disciplină include primele cinci unități de învățare, testul are 25 de întrebări și dureaza 75 minute.

Succes!

  
1/11/2021 11:24 AMMadalina-Irina Poraicu

Studenţii menționați sunt aşteptaţi la Secretariatul ID, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor.

Pentru nelamuriri/informatii puteti suna la 0232/201419 (Management) sau 0232/201609 (Administratie publica, Finante si Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune).

  
1/11/2021 11:16 AMClaudia Sandu

În fișierul anexat veți găsi câteva informații legate de sesiunea de examene ianuarie-februarie 2021.

  
1/10/2021 8:45 PMMugurel Patrichi

Toți studenții FEAA (inclusiv studenții inmatriculați la ID, centrele Iași și Piatra Neamți) sunt invitați să completeze online formularele de evaluare a activității cadrelor didactice pe semestrul I. Formularele sunt confidențiale. Termen limită: 17 ianuarie 2021. Click aici pentru detalii

  
11/21/2020 2:46 AMMugurel Patrichi

Pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 și pentru siguranța studenților și angajaților, FEAA a luat măsura relocării Secretarelor.

Detalii aici

  
11/16/2020 2:59 PMMadalina-Irina Poraicu

Studentii inmatriculati in anul I de studiu la invatamant la distanta, toate specializarile, sunt invitati la secretariat, in programul de lucru cu publicul, pentru a-si ridica, carnetele de student.

Mentionam ca sunt studenti care nu au adus poze la dosarul de admitere, la momentul confirmarii locului. Avem rugamintea sa aveti la dumneavoastra cate o poza in formatul 3*3 cm.

Carnetele se elibereaza titularilor, in baza actului de identitate sau celor care detin o procura in acest sens.

Va rugam ca in momentul in care veniti la secretariat sa va ridicati carnetele de student sa respectati normele igienco-sanitare prevazute in contextul pandemiei SARS-COV2.

Totodata, studentii care nu au adus documentele de studiu (diploma de bacalaureat si foaia matricola de la liceu, in original) sunt rugati sa le aduca la dosar. In cazul in care sunteti studenti si la alta facultate/scoala care necesita documentele in original trebuie sa aduceti o adeverinta care sa dovedeasca acest lucru.

  
10/27/2020 11:43 AMClaudia Sandu

1. In data de 28 octombrie 2020, ora 16, va fi prezentat primul curs la Proiecte economice pentru studentii reinmatriculati recent (pe Teams).

2. In data de 30 octombrie 2020, ora 18, studentii vor sustine testele 2 si 3 la Proiecte economice (pe Moodle).



  
10/19/2020 2:03 PMMadalina-Irina Poraicu

Fisele de inscriere semestriala se depun EXCLUSIV ONLINE

Fisele de inscriere semestriala aferente semestrului I de studiu se completeaza pana la data de 15 noiembrie 2020.

Fisa de inscriere semestriala reprezinta actul aditional la contractul de studii si cuprinde disciplinele pe care le studiati si la care veti sustine examene.

Necompletarea fisei de inscriere semestriala atrage dupa sine exmatricularea, sanctiune stabilita conform Regulamentului de studii, art. 26, alin. B.

Completarea fisei de inscriere semestriala creeaza obligatie de plata integrala a taxei de scolarizare pentru semestrul I de studiu (semestru pentru care trimiteti fisa).

 

Fisele de inscriere semestriala se regasesc in sectiunea documente.

Fisele se trimit pe emailul secretarei specializarii in format PDF avand urmatorul titlu: nume_prenume_specializare_anstudiu

 

Adresele de email din secretariat sunt urmatoarele:

Pentru specializarea MANAGEMENT: claudia.sandu@uaic.ro

Pentru specializarile ADMINISTRATIE PUBLICA; CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE; FINANTE SI BANCI: madalina.poraicu@uaic.ro 

  
10/19/2020 2:03 PMMadalina-Irina Poraicu

Taxele de școlarizare se achită dupa următorul calendar

-tranșa I 50% din taxa semestrială până la 31 octombrie;

-tranșa a II-a 50% din taxa semestrială până la 15 ianuarie.

  
10/15/2020 3:11 PMRobert Pandichi

​Cursurile si seminariile pentru toti studentii FEAA se vor sustine online pe platforma TEAMS. Onsite vor fi doar activitatile de tutoriat si cele de indrumare.

  
10/15/2020 12:34 PMMadalina-Irina Poraicu

1. Studentii care au solicitat reinmatricularea trebuie sa consulte tabelul de pe portal pentru a vedea rezolutia: studii de licenta | studii de master

2. Studentii reinmatriculati si cei reinscrisi trebuie sa descarce modelul de cerere (recomandam sa dati click dreapta pe link > Save Target As) 

3. Studentii reinmatriculati si cei reinscrisi trebuie sa completeze cererea si s-o salveze formatul Nume_Prenume_Specializare_an

4. Cererea (in formatul Nume_Prenume_Specializare_an) si dovada platii trebuie trimise pe email la secretara specializarii

Termen limita: 20 octombrie 2020


  
10/15/2020 12:34 PMMadalina-Irina Poraicu

​Adresele de email pentru secretariatul ID/IFR sunt urmatoarele:

- pentru specializarea Management - claudia.sandu@uaic.ro

- numar de telefon 0232201419

- pentru specializarile: Administratie Publica; Contabilitate si Informatica de Gestiune; Finante si Banci - madalina.poraicu@uaic.ro

- numar de telefon 0232201626

  
10/13/2020 11:51 AMClaudia Sandu

​In atentia studentilor din anul II si III - toate specializarile!

Intrucat anul acesta cursurile se desfasoara pe platforma TEAMS trebuie sa va inscrieti la disciplinele restante din anii trecuti in perioada 05.10 - 16.10 pentru a avea acces la cursurile de pe platforma TEAMS.


Link-ul de acces catre aplicatia necesara inscrierii la disciplinele restante le regasiti in cereri reexaminare, dand click pe informatia "se depun online".

Cererile vor fi validate după încărcarea detaliilor privind plata!

  
10/9/2020 9:54 AMClaudia Sandu

​Pentru disciplina Proiecte economice, studentii din anul 3 Management ID, sunt rugati sa-si listeze suportul de curs de pe MOODLE (macar primele 4 capitole).

  
10/2/2020 2:49 PMMadalina-Irina Poraicu

Cererile privind echivalarea unor discipline promovate la alte facultăți/specializări se pot depune (fizic sau pe e-mail)

 în perioada 05 - 09.10.2020.

Acestea vor fi însoțite de situația școlară și fișele disciplinelor în cauză. Studenții vor plati taxa aferentă disciplinei respective conform regulamentelor în vigoare.

  
10/2/2020 11:45 AMClaudia Sandu

​Orele de pregatire din data de 4 octombrie, de la disciplina Marketing, se vor pe platforma MOODLE.

  
9/28/2020 2:21 PMMugurel Patrichi
Toate conturile de acces pe Portal ale studenților au fost șterse si vor fi recreate.


1 - 30Next

​​

LEGĂTURI UTILE
CONTUL DE ACCES LA SERVERELE FEAA
PROGRAMAREA RESTANȚELOR
Ultima modificare: 27.01.2021
Examenele se susțin online pe elearning.feaa.uaic.ro
ORARE

PORTAL
​CONECTARE PORTAL
​​​ADEVERINȚE ONLINE
CONTESTAȚII ONLINE
MĂRIRI ONLINE


ELEARNING
Site-ul MOODLE
Informații acces Moodle


PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
Luni 10:00 – 13:00
Marţi 10:00 – 13:00
Miercuri 10:00 – 13:00
Joi 10:00 – 12:30
Vineri 11:00 – 12:00​


​PLATA TAXELOR

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:


 
​​Întrebări frecvente despre:
​ElearningBiblioteca
ESIMSPlasme
Reţea FEAA​ ​ Date private


  
  
  
  
AP_ID_3_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:19 AMMadalina-Irina Poraicu
AP_ID_2_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:18 AMMadalina-Irina Poraicu
AP_ID_1_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:18 AMMadalina-Irina Poraicu
MNG_ID_3_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:12 AMMadalina-Irina Poraicu
MNG_ID_2_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:12 AMMadalina-Irina Poraicu
MNG_ID_1_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:11 AMMadalina-Irina Poraicu
FB_ID_3_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:10 AMMadalina-Irina Poraicu
FB_ID_2_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:10 AMMadalina-Irina Poraicu
FB_ID_1_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:10 AMMadalina-Irina Poraicu
CIG_ID_3_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:09 AMMadalina-Irina Poraicu
CIG_ID_2_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:09 AMMadalina-Irina Poraicu
CIG_ID_1_fisa_inscriere.pdf
  
2/15/2021 11:09 AMMadalina-Irina Poraicu
programarea restantelor din februarie 2021.xls
  
1/27/2021 3:55 PMMugurel Patrichi
neprimire in sesiune id.pdf
  
1/19/2021 6:27 PMBogdan Sandu
programare sesiunii din perioada 18 -31 ianuarie 2021.xls
  
1/18/2021 4:11 PMMugurel Patrichi
Planificare examinare EVP ID.FEAA s1 2020-2021.pdf
Checked Out To: Daniel BerechetPlanificare examinare EVP ID.FEAA s1 2020-2021.pdf
Checked Out To: Daniel Berechet
  
12/4/2020 7:58 PMDaniel Berechet
Planificare examinare_EVP online 2019-2020 sem2.pdf
  
11/5/2020 10:05 AMDaniel Berechet
exmatriculari 23.09.2020.pdf
  
9/28/2020 11:39 AMMadalina-Irina Poraicu
planificarea restantelor iunie 2020.xls
  
6/18/2020 2:01 PMMugurel Patrichi
cerere marire.pdf
  
6/11/2020 12:33 PMMadalina-Irina Poraicu
restante taxe licenta id 2020.06.04.pdf
  
6/4/2020 8:35 AMBogdan Sandu
PlanificareaSesiunii1_14iunie2020FEAA.xls
  
6/3/2020 6:05 PMMugurel Patrichi
Cerere reexaminare.pdf
  
5/25/2020 9:17 AMClaudia Sandu
restante taxe licenta id 2020.05.20.pdf
  
5/20/2020 10:56 AMBogdan Sandu
http://portal.feaa.uaic.ro/Style%20Library/Scripts/Snowstorm/snowstorm-min.js

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.