Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID

  • ​Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" a implementat serviciul de plată online a taxelor. Aveți nevoie doar de un card bancar. Click aici pentru detalii.

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
1/23/2019 4:04 PMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Elemente de drept penal se va sustine in sala C114. Data si ora de sustinere a examenului raman cele initiale conform programarii sesiunii afisate pe portal si la avizierul facultatii.

  
1/22/2019 3:36 PMClaudia Sandu

Studentul BACIU C. MARIUS este rugat să ia legătura cu secretariatul ID, la nr. de telefon 0232 201419, cât mai repede posibil.

  
1/22/2019 2:19 PMClaudia Sandu

​Studentul BURGHELEA P. MIHAI este rugat să ia legătura cu secretariatul ID, la nr. de telefon 0232 201419, cât mai repede posibil.

  
1/22/2019 2:18 PMMadalina-Irina Poraicu

​Fiecare student are obligaţia de a-şi verifica taxele şi notele în E-SIMS. În cazul în care sesizaţi greşeli, omisiuni sau neînregistrarea taxei sau a notelor, trebuie să depuneti în termen de 48 de ore, contestatie la secretariatele de departament (B320 şi B425). Dupa 48 de ore nu se mai pot face modificari in privinta notelor.

  
1/17/2019 9:14 AMClaudia Sandu

Intrarea la examene se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
1/17/2019 8:07 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 19 si 20 ianuarie 2019 este urmatorul:

- 19 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 20 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

  
1/14/2019 12:46 PMClaudia Sandu

Carțile la Proiecte economice 1, se vor preda pe data de 19 ianuarie 2019, în sala de curs, la finalul orelor de pregătire.

  
1/14/2019 12:37 PMClaudia Sandu

​Amintim studenților din anul 3 și cursanților examenul la disciplina Marketing se va susține în semestrul 1, atât în sesiunea curentă, cât și în cea de restanțe. Pentru a participa la examen,  trebuie să depună cereri de reexaminare la secretariat în programul cu publicul, cu cel tarziu 3 zile înainte de examen. Cererea trebuie insoțită de chitanța reprezentând taxa aferentă disciplinei. Chitanța este valabilă pentru două prezentări în acest an universitar.

Pentru sesiunea de restanțe trebuie depusă din nou cerere (dacă examenul nu a fost promovat).

  
1/14/2019 12:07 PMClaudia Sandu

Cursantii pot depune cereri de reexaminare (atat pentru disciplinele din semestrul 1 cat si pentru cele din semestrul 2) la secretariat in programul cu publicul cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Cererea trebuie insotita de chitanta reprezentand taxa aferenta disciplinei. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
1/14/2019 12:01 PMClaudia Sandu

Studentii din anul II, III precum si cursantii pot depune cereri de reexaminare la secretariat, in programul cu publicul, cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Cererea trebuie insotita de chitanta reprezentand taxa aferenta disciplinei din semestrul I. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul I. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

Attachment
  
1/14/2019 12:00 PMClaudia Sandu

Studenţii menționați sunt aşteptaţi la Secretariatul ID, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2019.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 care prevede ca „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626 sau 0232/201419.

Attachment
  
1/14/2019 11:45 AMClaudia Sandu

In fisierul atasat gasiti precizari privind sesiunea de examene precum si perioada de inscriere si sustinere a examenului de finalizare a studiilor din februarie 2019.

  
1/11/2019 4:23 PMMugurel Patrichi

​Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" a implementat serviciul de plată online a taxelor. Aveți nevoie doar de un card bancar.
Click aici pentru detalii.

  
1/11/2019 10:09 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 12 si 13 ianuarie 2019 este urmatorul:

- 12 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 13 ianuarie 2019 secretariatul nu are program cu publicul

  
12/13/2018 3:01 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 15 si 16 decembrie 2018 este urmatorul:

- 15 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 16 decembrie 2018 secretariatul nu are program cu publicul

  
12/7/2018 1:45 PMMadalina-Irina Poraicu

In vederea sustinerii testului de pe platforma BLACKBOARD la disciplina GFCI, acesta se poate sustine in intervalul sambata 08.12.2018 ora 08:00 - luni 10.12.2018 ora 08:00.

Acest anunt este dedicat studentilor inmatriculati la Iasi, cat si celor inmatriculati la Piatra Neamt.

  
12/6/2018 3:37 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 08 si 09 decembrie 2018 este urmatorul:

- 08 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 09 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
11/26/2018 2:34 PMMadalina-Irina Poraicu

ÎN PERIOADA 29 NOIEMBRIE - 2 DECEMBRIE 2018 SECRETARIATUL ID/IFR ESTE ÎNCHIS.​

  
11/23/2018 9:50 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 24 si 25 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 24 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 25 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
11/15/2018 11:32 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 17 si 18 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 17 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 18 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
11/14/2018 1:20 PMMadalina-Irina Poraicu

​Toti studenții înmatriculați la studii de licență în anii 2 si 3 sunt rugați să completeze formularul din atașament cu privire la acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Termenul de depunere la secretariat a formularului este data de 19 noiembrie 2018.


Acord GDRP.pdf

  
11/9/2018 3:06 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 10 si 11 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 10 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 11 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

In cursul zilei de astazi se va afisa si sala in care secretariatul va avea program cu publicul.

Secretariatul va avea program cu publicul in sala B406, sala in care isi desfasoara in mod normal activitatea.


  
11/6/2018 8:40 AMMadalina-Irina Poraicu

In saptamana 06-09 noiembrie 2018 secretariatul ID/IFR se muta in sala B424.

  
10/31/2018 3:02 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 03 si 04 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 03 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 04 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
10/26/2018 11:46 PMMugurel Patrichi

In cladirea FEAA (corpul B al Universitatii) studentii se pot conecta la sistemul ​wireless FEAAW. Dupa conectare (fara parola) primiti acces la Portal si Blackboard, dar nu si la Internet.
Pentru a avea acces la Internet (doar daca doriti/va trebuie) urmati instructiunile de aici

  
10/26/2018 12:15 PMMadalina-Irina Poraicu

​Studentii inmatriculati in anul I de studiu la specializarea  Administrație Publică sunt invitati la secretariat pentru a-si ridica, carnetele de student.

Carnetele se elibereaza titularilor, in baza actului de identitate sau celor care detin o procura in acest sens.

  
10/23/2018 2:14 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 27 si 28 octombrie 2018 este urmatorul:

- 27 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 28 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
10/18/2018 12:46 PMMadalina-Irina Poraicu

​Studentii inmatriculati in anul I de studiu la specializarile: Contabilitate si Informatica de Gestiune, Finante si Banci si Management sunt invitati la secretariat pentru a-si ridica, carnetele de student.

Carnetele se elibereaza titularilor, in baza actului de identitate sau celor care detin o procura in acest sens.

  
10/18/2018 12:22 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 20 si 21 octombrie 2018 este urmatorul:

- 20 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 21 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
10/16/2018 2:09 PMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Contabilitate financiara intermediara din data de 21 octombrie 2018, au fost reprogramate pe data de 17 noiembrie 2018, conform orarului afisat.

1 - 30Next

​​

LEGĂTURI UTILE
PROGRAMAREA SESIUNII
modificat la ID pe 18 ianuarie
ORARE 

PORTAL
​CONECTARE PORTAL
​​​ADEVERINȚE ONLINE


BLACKBOARD
Cursuri ID/IFR online
SITE-UL BLACKBOARD@FEAA


​PLATA TAXELOR

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:


​​Întrebări frecvente despre:
BlackboardBiblioteca
ESIMSPlasme
Reţea FEAA​ ​ Date private


  
  
  
  
planificarea sesiunii 21 ian - 3 feb 2019.xls
  
1/18/2019 3:38 PMMugurel Patrichi
neprimire in sesiune  id.pdf
  
1/18/2019 10:02 AMBogdan Sandu
Planificare EVP online s1 2018-2019.pdf
  
11/26/2018 11:36 AMDaniel Berechet
lista studenti numere matricole 2018-2019 licenta ID pe grupe.pdf
  
10/16/2018 10:48 AMMugurel Patrichi
programare sesiune iunie 2018.xls
  
5/31/2018 2:20 PMMugurel Patrichi
restante taxe licenta id 2018.05.21.pdf
  
5/24/2018 1:44 PMMugurel Patrichi
programarea restantelor din sesiunea februarie 2018.xls
  
1/31/2018 3:26 PMMugurel Patrichi
programarea sesiunii ian feb 2018.xls
  
1/14/2018 6:11 PMMugurel Patrichi
Ghid licenta Management.doc
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Ghid_studii_ID_2017-2018.pdf
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor universitare de-licenta 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor de licenta incepand cu anul univ.2016 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulament_ID_IFR_2013.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
11/1/2016 9:56 PMMugurel Patrichi
http://portal.feaa.uaic.ro/Style%20Library/Scripts/Snowstorm/snowstorm-min.js

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.