Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID
Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
4/18/2018 11:44 AMMadalina-Irina Poraicu

​In zilele de 21-22 aprilie 2018 secretariatul v avea urmatorul program cu publicul:

- 21 aprilie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 22 aprile 2018 intre orele 08:00-12:00

  
3/28/2018 10:20 AMMadalina-Irina Poraicu

​In zilele de 31 martie - 01 aprilie 2018 secretariatul va avea program cu publicul astfel:

- 31 martie intre orele 08:00-12:00

- 1 aprilie - secretariatul este inchis

  
3/22/2018 10:24 AMClaudia Sandu

​Studenta DROBOTA M. ELISABETA-ANCA (an 3 CIG) este rugata sa ia legatura, urgent, cu secretariatul ID, la unul din numerele de telefon: 0232201626, 0232201419.

  
3/14/2018 11:36 AMClaudia Sandu

​Absolventii care au sustinut si promovat examenul de licenta in sesiunea FEBRUARIE 2018, se pot prezenta la secretariat, in programul cu publicul, cu fisa de lichidare, pentru a ridica adeverintele de absolvire.

  
3/10/2018 11:40 AMClaudia Sandu

Va reamintim ca, fisele semestriale se completeaza si se depun la secretariat ID, pana pe 15 martie 2018. Tot pana pe 15 martie trebuie achitata 1/2 din taxa de scolarizare aferenta semestrului II.

  
3/9/2018 2:23 PMMadalina-Irina Poraicu

In zilele de 10 si 11 martie 2018 secretariatul va avea program cu publicul astfel:

- 10 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 11 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
3/9/2018 11:24 AMClaudia Sandu

​Orele la disciplina Limba engleza din data de 10 martie, interval orar 8-12, nu se vor tine in aceasta zi, din motive obiective, acestea urmand a fi reprogramate.

  
3/5/2018 12:56 PMClaudia Sandu

​Studentii care nu au ridicat cartea la disciplina Proiecte economice 1, sunt rugati sa se prezinta sambata 10 martie, ora 7.40, la biroul doamnei prof. Teodora Roman.

  
2/28/2018 8:39 AMMadalina-Irina Poraicu

Secretariatul va fi deschis astfel:

- sambata 03 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

- duminica 04 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
2/22/2018 9:38 AMClaudia Sandu

​In zilele de 24 si 25 februarie 2018, secretariatul ID este inchis.

Attachment
  
1/29/2018 10:49 AMMihaela IABLONSCHI

Studentii din anul II CIG ID trebuie sa aleaga disciplina optionala pentru semestrul al II-lea dintre: Protectia si securitatea sistemelor informationale si Baze de date. Fisele de optiuni se gasesc la SECRETARIAT ID. Atasez cele doua fise ale disciplinelor. Termen final 6 februarie 2018 ora 13.00.

Attachment
  
1/15/2018 10:15 AMClaudia Sandu

În atenţia studenţilor de la ID Repetenţi/reînmatriculaţi/cu întreruperi de studii în 2016-2017

Studenţii care repetă anul de studii în 2017-2018 sunt aşteptaţi la Secretariat ID, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor. La reinmatriculare ati primit o fisa in baza careia s-a intocmit un proces verbal.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2018.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 ce prevede – „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

In final, atasez lista studentilor de la specializarile mentionate mai sus ce pot ridica procesele verbale. Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201419.

  
1/11/2018 12:16 PMMihaela IABLONSCHI

​Studentii din anul II, III precum si cursantii pot depune cereri de reexaminare la secretariat in programul cu publicul cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Cererea trebuie insotita de chitanta reprezentand taxa aferenta disciplinei din semestrul I. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul I. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
1/9/2018 2:43 PMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Comunicare si negociere in afaceri, din data de 21.01.2018, se vor tine in intervalul orar 10-14.

Attachment
  
1/8/2018 10:44 AMMihaela IABLONSCHI

​In fisierul atasat gasiti preciziari privind sesiunea de examene precum si perioada de inscriere si sustinere a examenului de finalizare a studiilor din februarie 2018

Attachment
  
12/18/2017 12:03 PMMihaela IABLONSCHI

În atenţia studenţilor de la ID Repetenţi/reînmatriculaţi/cu întreruperi de studii în 2016-2017

Numai pentru specializarile: CIG, FB, AP

Studenţii care repetă anul de studii în 2017-2018 sunt aşteptaţi la Secretariat ID, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor. La reinmatriculare ati primit o fisa in baza careia s-a intocmit un proces verbal.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2018.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 ce prevede – „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

In final, atasez lista studentilor de la specializarile mentionate mai sus ce pot ridica procesele verbale. Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626.

  
12/14/2017 9:58 AMMihaela IABLONSCHI

​Studentii sunt rugati sa vizualizeze mesajul din blackboard la disciplina GFCI

  
12/11/2017 7:35 PMMugurel Patrichi

​Studenții care doresc să vină cu laptop-urile la ore și au nevoie de acces la Internet trebuie să urmărească aceste instrucțiuni.

  
12/11/2017 3:26 PMMihaela IABLONSCHI

​Sudentul DUMITRAS C. CATALIN-CONSTANTIN din anul 1 Administratie publica este rugat sa contacteze de urgenta secretariatul ID la telefon 0232-201626.

  
11/27/2017 9:19 AMMihaela IABLONSCHI

​Pentru a sustine testul la GESTIUNEA FINANCIAR-CONTABILA A INTREPRINDERII se va accesa platforma blackboard MIERCURI 29.11.2017 in intervalul orar 8.00 - 24.00

  
11/22/2017 10:04 AMMihaela IABLONSCHI

​Reamintim studentilor ca termenul de depunerea fisei (anexa contractului de studiu) pentru semestrul I al anului univ.2017/2018 a fost 31.10.2017. Dupa data de 28.11.2017 studentii nu se mai pot inscrie la cursuri deci nu mai pot depune fisa semestriala. Nedepunerea fisei presupune neparticiparea la examene pentru semestrul acesta.

  
10/31/2017 12:40 PMMihaela IABLONSCHI

​Studentul SAVIN C. RAZVAN ANDREI este rugat sa contacteze de urgenta secretariatul ID la telefon 0232-201626 sau 0232-201419

  
10/25/2017 1:18 PMMihaela IABLONSCHI

​Incepand cu data de 26.10.2017 se elibereaza carnetele de student pentru anul I in baza cartii de identitate - scretariat corp B, etaj 1, cam.B406

Program:

luni - miercuri 10 - 13

joi - 10 -12.30

vineri 11 - 12

sambata si duminica (cand sunt activ.tutoriale) - 8 -12

Attachment
  
10/17/2017 8:20 AMClaudia Sandu

​In fisierul anexat veti gasi grupele pentru disciplina Tehnologii informationale pentru afaceri.

La avizierul secretariatului ID, veti gasi laboratoarele desemnate fiecarei grupe.

  
10/10/2017 10:32 AMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Bazele asigurarilor de bunuri si persoane, din data de 21, respectiv 22 octombrie, au fost reprogramate conform orarului afisat.

  
10/10/2017 10:30 AMClaudia Sandu

​In sectiunea ORARE, veti gasi afisat orarul pentru anul universitat 2017-2018, toate specializarile.

Va rugam sa consultati periodic orarul, intrucat pot surveni modificari.

  
10/5/2017 1:48 PMMihaela IABLONSCHI

Fisele semestriale se completeaza si se depun pana la 31 octombrie 2017. Tot pana la finele lunii octombrie trebuie achitata 1/2 din taxa de scolarizare aferenta semestrului I an univ. 2017/2018.

  
9/28/2017 10:14 PMMugurel Patrichi
​Conform procedurilor, toate conturile de studenți valabile în anul universitar 2016-2017 pentru acces pe Portal au fost șterse. Conturile pentru toți studenții (inclusiv cei de an 1) vor fi (re)create. Acest anunț va fi înlocuit cu instrucțiuni de autentificare când acest proces este gata.​
  
9/24/2017 12:13 PMMihaela IABLONSCHI

​Pe prima pagina a portalului gasiti lista studentilor propusi pentru exmatriculare septembrie 2017. Reinmatricularile se fac in perioada 25 sept.-5 oct.2017 astfel: se depune la secretariat cererea impreuna cu chitanta de 200 lei taxa reinmatriculare si 1/2 din taxa de scolarizare aferenta sem.I al anului univ. 2017//2018. Daca studentul are debit la taxe se achita si debitul aferent. La reinmatriculare studentul completeaza contractul de studii si fisa semestriala.

​​

​​​Blackboard FEAA  ​​

Cursuri ID/IFR online | EVP online

​​AUTENTIFICARE
Portal şi Laboratoare ​|  Resetare parolă​​​​​​​​​

 Taxa Studii | Cont IBAN FEAA

  
  
  
  
Planificare EVP online s2 2017-2018.pdf
  
4/21/2018 1:55 PMDaniel Berechet
programarea restantelor din sesiunea februarie 2018.xls
  
1/31/2018 3:26 PMMugurel Patrichi
neprimire in sesiune  id.pdf
  
1/22/2018 2:18 PMBogdan Sandu
programarea sesiunii ian feb 2018.xls
  
1/14/2018 6:11 PMMugurel Patrichi
Ghid licenta Management.doc
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Ghid_studii_ID_2017-2018.pdf
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor universitare de-licenta 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor de licenta incepand cu anul univ.2016 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulament_ID_IFR_2013.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Planificare EVP online s1 2017-2018.pdf
  
12/11/2017 10:05 AMDaniel Berechet
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
11/1/2016 9:56 PMMugurel Patrichi

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.