Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID

  • ​Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" a implementat serviciul de plată online a taxelor. Aveți nevoie doar de un card bancar. Click aici pentru detalii.

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
3/22/2019 10:45 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 23 si 24 martie 2019 este urmatorul:

- 23 martie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 24 martie 2019 intre orele 08:00-12:00

  
3/19/2019 2:48 PMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina Elemente de procedură judiciară din data de 24 martie 2019, au fost reprogramate pe data de 31 martie 2019.

  
3/19/2019 2:47 PMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Limba engleză din data de 6 aprilie 2019, au fost reprogramate pe data de 24 martie 2019.

  
3/19/2019 10:22 AMClaudia Sandu

​Absolvenții care au promovat examenul de licență în sesiunea FEBRUARIE 2019, sunt invitați la secretariat ID, cu fișa de lichidare și actul de identitate, pentru a ridica adeverințele de absolvire.

  
3/13/2019 11:32 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 16 si 17 martie 2019 este urmatorul:

- 16 martie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 17 martie 2019 intre orele 08:00-12:00

  
3/8/2019 9:23 AMMadalina-Irina Poraicu

Va reamintim ca pana la data de 15 martie trebuie sa completati fisa de inscriere semestriala si sa achitati jumatate din taxa de scolarizare aferenta semestrului II de studiu.

  
3/8/2019 9:22 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 09 si 10 martie 2019 este urmatorul:

- 09 martie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 10 martie 2019 intre orele 08:00-12:00


  
3/4/2019 12:49 PMMadalina-Irina Poraicu

​Orele de pregatire la disciplina Instrumente financiar-bancare internationale din data de 10 martie 2019, au fost reprogramate in data de 17 martie 2019.

  
3/1/2019 6:50 PMDaniel Berechet

Detalii aici

  
3/1/2019 10:42 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 02 si 03 martie 2019 este urmatorul:

- 02 martie 2019 intre orele 08:00-11:00

- 03 martie 2019 intre orele 08:00-13:00

Sa aveti o primavara frumoasa!

  
2/25/2019 10:35 AMMadalina-Irina Poraicu

Fisele de inscriere semestriala se completeaza si se depun la secretariatul ID/IFR, birou B406,  pana la 15 martie 2019.

Tot pana până la data de 15 martie 2019 trebuie achitata 1/2 din taxa de scolarizare aferenta semestrului II de studiu a anului univ. 2018/2019.


  
2/21/2019 10:16 AMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Buget si fiscalitate din data de 23 februarie 2019, au fost reprogramate pe data de 16 martie 2019.

  
2/13/2019 11:56 AMClaudia Sandu

- Ora 14.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrul B1.

- Ora 16.30 proba practică – Studentii se vor prezenta la unul dintre cele 2 laboratoare: B327, B329.

- Studenții restanțieri care trebuie să susțină doar proba practică, se vor prezenta la ora 16.30 la unul dintre cele 2 laboratoare.

  
2/13/2019 11:50 AMClaudia Sandu

Studenții care susțin proba practică trebuie să-și verifice calitatea de utilizator autentificabil (contul de pe rețeaua FEAA operațional).

Studenții care nu au contul operațional nu intră în examen.

Intrarea la examenul scris cât și la proba practică se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
2/12/2019 9:34 AMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Sisteme integrate ERP se va sustine in laboratoarele B328 si B329, la data si ora stabilita in programarea sesiunii.

  
2/8/2019 8:34 AMMadalina-Irina Poraicu

Examenul la disciplina Matematici aplicate in economie se va sustine in data de 9 februarie de la ora 14:00 in amfiteatrul B5

  
2/8/2019 8:34 AMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disicplina Gestiunea Financiar Contabilă a Intreprinderii se va sustine in amfiteatrul B7 in data de 09 februarie 2019 de la ora 11:00.

  
2/7/2019 8:43 AMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Drept Civil se va sustine in data de 10 februarie 2019, la ora 11:00 in amfiteatrul C3.

  
2/5/2019 10:38 AMMadalina-Irina Poraicu

​Va reamintim ca studentii si cursantii care au depus cerere de reexaminare in sesiunea din perioada 21 ianuarie - 3 februarie si nu au promovat disciplinele, trebuie sa depuna cerere de reexaminare pentru sesiunea de restante (07.02-14.02) cu cel putin 3 zile inainte de examen.

  
2/1/2019 4:03 PMMadalina-Irina Poraicu

​Studentii inmatriculati in anul 3 si cursantii de la specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune ID vor preda proiectele la disiciplinele SIFC I si SIFC II pe data de 10.02.2019 la ora 12:00 in laboratoarele B502 si B503.

  
1/31/2019 12:02 PMClaudia Sandu

Studentii restantieri vor depune cartile la Proiecte economice 1 si 2, la Secretariat ID pe data de 08 februarie 2019, pana la ora 12.00.

  
1/25/2019 3:33 PMClaudia Sandu

- Ora 08.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrele B1 si B3.

- Ora 11 proba practică – Studentii se vor prezenta la unul dintre cele 4 laboratoare astfel:

  • MNG 111, 112, 113 - Laboratorul B 327
  • MNG 114, 115, 116 - Laboratorul B 329
  • CIG 111, 112 - Laboratorul B 324
  • CIG 113, 114 - Laboratorul B 313
  • FB 111 - Laboratorul B 325
- Studenții restanțieri care trebuie să susțină doar proba practică, se vor prezenta la ora 11 la unul dintre cele 4 laboratoare, conform specializării.

  
1/25/2019 3:32 PMClaudia Sandu

Studenții care susțin proba practică trebuie să-și verifice calitatea de utilizator autentificabil (contul de pe rețeaua FEAA operațional).

Studenții care nu au contul operațional nu intră în examen.

Intrarea la examenul scris cât și la proba practică se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
1/23/2019 4:04 PMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Elemente de drept penal se va sustine in sala C114. Data si ora de sustinere a examenului raman cele initiale conform programarii sesiunii afisate pe portal si la avizierul facultatii.

  
1/22/2019 2:19 PMClaudia Sandu

​Studentul BURGHELEA P. MIHAI este rugat să ia legătura cu secretariatul ID, la nr. de telefon 0232 201419, cât mai repede posibil.

  
1/22/2019 2:18 PMMadalina-Irina Poraicu

​Fiecare student are obligaţia de a-şi verifica taxele şi notele în E-SIMS. În cazul în care sesizaţi greşeli, omisiuni sau neînregistrarea taxei sau a notelor, trebuie să depuneti în termen de 48 de ore, contestatie la secretariatele de departament (B320 şi B425). Dupa 48 de ore nu se mai pot face modificari in privinta notelor.

  
1/17/2019 9:14 AMClaudia Sandu

Intrarea la examene se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
1/17/2019 8:07 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 19 si 20 ianuarie 2019 este urmatorul:

- 19 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 20 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

  
1/14/2019 12:46 PMClaudia Sandu

Carțile la Proiecte economice 1, se vor preda pe data de 19 ianuarie 2019, în sala de curs, la finalul orelor de pregătire.

  
1/14/2019 12:37 PMClaudia Sandu

​Amintim studenților din anul 3 și cursanților examenul la disciplina Marketing se va susține în semestrul 1, atât în sesiunea curentă, cât și în cea de restanțe. Pentru a participa la examen,  trebuie să depună cereri de reexaminare la secretariat în programul cu publicul, cu cel tarziu 3 zile înainte de examen. Cererea trebuie insoțită de chitanța reprezentând taxa aferentă disciplinei. Chitanța este valabilă pentru două prezentări în acest an universitar.

Pentru sesiunea de restanțe trebuie depusă din nou cerere (dacă examenul nu a fost promovat).

1 - 30Next

​​

LEGĂTURI UTILE
ORARE

PORTAL
​CONECTARE PORTAL
​​​ADEVERINȚE ONLINE


ELEARNING
Site-ul nou (MOODLE)
Informații acces Moodle
Informații acces Blackboard


​PLATA TAXELOR

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:


​​Întrebări frecvente despre:
BlackboardBiblioteca
ESIMSPlasme
Reţea FEAA​ ​ Date private


  
  
  
  
Planificare EVP online s2 2018-2019.pdf
  
3/25/2019 3:37 PMDaniel Berechet
planificarea sesiunii 21 ian - 3 feb 2019.xls
  
1/18/2019 3:38 PMMugurel Patrichi
Planificare EVP online s1 2018-2019.pdf
  
11/26/2018 11:36 AMDaniel Berechet
lista studenti numere matricole 2018-2019 licenta ID pe grupe.pdf
  
10/16/2018 10:48 AMMugurel Patrichi
programare sesiune iunie 2018.xls
  
5/31/2018 2:20 PMMugurel Patrichi
restante taxe licenta id 2018.05.21.pdf
  
5/24/2018 1:44 PMMugurel Patrichi
Ghid licenta Management.doc
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Ghid_studii_ID_2017-2018.pdf
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor universitare de-licenta 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor de licenta incepand cu anul univ.2016 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulament_ID_IFR_2013.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
11/1/2016 9:56 PMMugurel Patrichi
http://portal.feaa.uaic.ro/Style%20Library/Scripts/Snowstorm/snowstorm-min.js

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.