Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID

  • În perioada 01 - 31 august 2019 nu se eliberează acte de studii.
  • ​Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" a implementat serviciul de plată online a taxelor. Aveți nevoie doar de un card bancar. Click aici pentru detalii.

  
  
  
  
8/1/2019 10:28 AMMadalina-Irina Poraicu

​În perioada 01 - 31 august 2019 nu se eliberează acte de studii.

  
6/25/2019 12:40 PMMadalina-Irina Poraicu

Proba practica la disciplinele SIFC I si SIFC II se va sustine in data de 25.06.2019 incepand cu ora 15:00 in sala B327.

  
6/21/2019 2:54 PMMadalina-Irina Poraicu

​​Examenul la disciplina Normalizarea contabilitatii intreprinderii se va sustine in amfiteatrul B5, la data si ora stabilita in programarea sesiunii de restante, respectiv in data de 22.06.2019 incepand cu ora 14:00.

  
6/21/2019 9:15 AMClaudia Sandu

- Ora 11.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrul B1.

- Ora 13.00 proba practică – Studentii se vor prezenta la unul dintre cele 4 laboratoare astfel:

  • MNG 111, 112, 113 - Laboratorul B 313
  • MNG 114, 115, 116 - Laboratorul B 324
  • CIG 111, 112, 113 - Laboratorul B 325
  • CIG 114, FB 111 - Laboratorul B 524

- Studenții restanțieri care trebuie să susțină doar proba practică, se vor prezenta la ora 13.00 la unul dintre cele 4 laboratoare, conform specializării.

  
6/20/2019 10:06 AMDaniel Berechet

Sala desfasurare: Biblioteca FEAA, etaj 1, corp B
Accesul in sala se face conform orarului de mai jos:
11:00AM - toate specializarile

Fiecare student trebuie sa se asigure ca are contul de utilizator in reteaua FEAA in stare functionala > detalii <

  
6/19/2019 2:23 PMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Contabilitate de gestiune se va sustine in amfiteatrul B3, la data si ora stabilita in programarea sesiunii de restante, respectiv in data de 20.06.2019 incepand cu ora 17:00.

  
6/18/2019 9:10 AMMadalina-Irina Poraicu

Va reamintim ca studentii si cursantii care au depus cerere de reexaminare in sesiunea din perioada 03-06 iunie 2019 si nu au promovat disciplinele, trebuie sa depuna cerere de reexaminare pentru sesiunea de restante (19-26 iunie) cu cel putin 3 zile inainte de examen.

  
6/14/2019 12:10 PMClaudia Sandu

- Ora 08.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrul B5.

- Ora 10 proba practică – Studentii se vor prezenta la unul dintre cele 4 laboratoare astfel:

  • MNG 111, 112, 113 - Laboratorul B 313
  • MNG 114, 115, 116 - Laboratorul B 324
  • CIG 111, 112, 113 - Laboratorul B 325
  • CIG 114, FB 111 - Laboratorul B 524

- Studenții restanțieri care trebuie să susțină doar proba practică, se vor prezenta la ora 10 la unul dintre cele 4 laboratoare, conform specializării.

  
6/14/2019 12:09 PMClaudia Sandu

Studenții care susțin proba practică trebuie să-și verifice calitatea de utilizator autentificabil (contul de pe rețeaua FEAA operațional).

Studenții care nu au contul operațional nu intră în examen.

Intrarea la examenul scris cât și la proba practică se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
6/4/2019 12:33 PMClaudia Sandu

Studentii care pot si doresc, se pot prezenta pentru sustinerea probei practice la ISA pe data de  12.06.2019, ora 11.00, urmand sa sustina proba scrisa pe data de 16.06.2019, ora 8.00.

Cei care sustin proba practica pe data de 12.06.2019, nu se mai pot prezenta pentru proba practica pe data de 16.06.2019.

  
6/4/2019 11:19 AMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Contabilitate de gestiune se va sustine in amfiteatrul B4, la data si ora stabilita in programarea sesiunii, respectiv in data de 05.06.2019 incepand cu ora 17:00.

  
5/29/2019 2:40 PMClaudia Sandu

​Examenul la disciplina Initierea si administrarea micilor afaceri se va sustine pe data de 10.06.2019, ora 14, in B7.

  
5/29/2019 2:18 PMMadalina-Irina Poraicu

In zilele de 01 si 02 iunie 2019 secretariatul ID/IFR nu are program cu publicul.

  
5/29/2019 8:59 AMClaudia Sandu

​Pentru a se putea prezenta la colocviul de practica, studentii din anul 2 Management, vor preda rapoartele de practica la secretariatul ID, pana la data de 3 iunie 2019, ora 13.

  
5/27/2019 3:48 PMMadalina-Irina Poraicu

Cartile la Proiecte economice 2, se vor depune la Secretariat ID pana pe data de 31mai 2019, pana la ora 12.00 

  
5/27/2019 12:04 PMMadalina-Irina Poraicu

Studentii din anul II, III precum si cursantii pot depune cereri de reexaminare la secretariat, in programul cu publicul, cu cel tarziu 3 zile inainte de examen.

Cererea trebuie insotita de chitanta reprezentand taxa aferenta disciplinei din semestrul II.

Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar.

Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul II.

Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
5/25/2019 8:11 AMClaudia Sandu

Alegerea temelor de licenta se face pe portalul FEAA ID, in sectiunea Licenta, pana la data de 7 iunie.

  
5/24/2019 11:30 AMMadalina-Irina Poraicu

​​Reamintim studentilor care nu au completat 
Fisa de inscriere semestriala 
ca nu vor putea intra in examene.
Acestia sunt invitati de urgenta la secretariatul specializarii pentru clarificarea situatiei.

  
5/24/2019 10:27 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 25 si 26 mai 2019 este urmatorul:

- 25 mai 2019 intre orele 08:00-12:00

- 26 mai 2019 secretariatul nu are program cu publicul

  
5/23/2019 8:50 AMMadalina-Irina Poraicu

​Atat Elearning cat si Secretariat ID/IFR nu se ocupa cu procesarea /confirmarea operatiunilor financiare ale studentilor.

Procesarea/confirmarea platilor se face dupa ce se confirma in contabilitatea Universitatii de catre alt serviciu din cadrul facultatii.
  
5/22/2019 3:05 PMClaudia Sandu

Conform REGULAMENTULUI STUDIILOR UNIVERSITARE Art. 67. "Taxa de şcolarizare aprobată anual de Senatul Universităţii se aplică tuturor studenţilor înscrişi la studii în anul universitar curent în regim „cu taxăşi se achită fie integral, fie în rate, astfel: Pentru semestrul II: Tranşa I - 50% din taxa semestrială până la 15 martie; Tranşa a II-a - 50% din taxa semestrială până la 15 mai."

Studenţii care au plătit taxele de școlarizare şi apar pe lista studentilor care nu au achitat taxa de școlarizare sunt rugaţi să-şi clarifice situaţia taxelor cu cel puţin 3 zile înainte de examen. În caz contrar nu pot susţine examenele programate în sesiune şi nu se pot finaliza rezultatele la disciplinele cu evaluare pe parcurs integrală

  
5/21/2019 10:35 AMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina Finante publice II din data de 25 mai 2019, au fost reprogramate pe data de 1 iunie 2019, interval orara 8-14.

  
5/16/2019 3:38 PMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 18 si 19 mai 2019 este urmatorul:

- 18 mai 2019 secretariatul nu are program cu publicul

- 19 mai 2019 intre orele 08:00-12:00

  
5/10/2019 9:40 AMMadalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 11 si 12 mai 2019 este urmatorul:

- 11 mai 2019 secretariatul nu are program cu publicul

- 12 mai 2019 intre orele 08:00-12:00

  
5/9/2019 12:30 PMMadalina-Irina Poraicu

Studenţii menționați sunt aşteptaţi la Secretariatul ID, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 03.06.2019.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 care prevede ca „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626 sau 0232/201419


Extras Procedura Note + Echivalari + Procese verbale de echivalare.pdf

  
5/8/2019 10:56 AMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina Proiecte de specialitate din data de 25 mai 2019, au fost reprogramate pe data de 19 mai 2019, interval orara 14-18.

  
5/8/2019 10:55 AMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina Finanțe publice din data de 25 mai 2019, au fost reprogramate pe data de 19 mai 2019, interval orara 8-14.

  
4/24/2019 10:38 AMMadalina-Irina Poraicu

​Au fost afișate informații privind sesiunea de examene iunie-iulie 2019 (inclusiv calendarul înscrierii și susținerii examenelor de definitivare a studiilor)

Consultati fisierul atasat

precizari sesiune.pdf

  
4/19/2019 12:35 PMClaudia Sandu

Programul secretariatului in zilele de 20 si 21 aprilie 2019 este urmatorul:

- 20 aprilie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 21 aprilie 2019 secretariatul nu are program cu publicul

  
4/15/2019 12:29 PMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina SIFC II din data de 26 mai 2019, au fost reprogramate pe data de 25 mai 2019, interval orara 11-15.

1 - 30Next

​​

LEGĂTURI UTILE



PORTAL
​CONECTARE PORTAL
​​​ADEVERINȚE ONLINE


ELEARNING
Site-ul nou (MOODLE)
Informații acces Moodle
Informații acces Blackboard


​PLATA TAXELOR

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:


​​Întrebări frecvente despre:
BlackboardBiblioteca
ESIMSPlasme
Reţea FEAA​ ​ Date private


  
  
  
  
Programare restante iunie 2019.xls
  
6/24/2019 2:21 PMMugurel Patrichi
Programare sesiune iunie 2019.xls
  
6/3/2019 7:28 PMMugurel Patrichi
Planificare EVP online s2 2018-2019.pdf
  
5/24/2019 6:15 PMDaniel Berechet
restante taxe licenta id 2019.05.22.pdf
  
5/22/2019 2:43 PMBogdan Sandu
Regulamentul studiilor de licenta an 1, 2018-2019.pdf
  
4/9/2019 1:22 PMClaudia Sandu
Planificare EVP online s1 2018-2019.pdf
  
11/26/2018 11:36 AMDaniel Berechet
lista studenti numere matricole 2018-2019 licenta ID pe grupe.pdf
  
10/16/2018 10:48 AMMugurel Patrichi
programare sesiune iunie 2018.xls
  
5/31/2018 2:20 PMMugurel Patrichi
Ghid licenta Management.doc
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Ghid_studii_ID_2017-2018.pdf
  
1/12/2018 4:43 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor universitare de-licenta 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulamentul studiilor de licenta incepand cu anul univ.2016 2017.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
Regulament_ID_IFR_2013.pdf
  
1/12/2018 4:42 PMMugurel Patrichi
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
11/1/2016 9:56 PMMugurel Patrichi
http://portal.feaa.uaic.ro/Style%20Library/Scripts/Snowstorm/snowstorm-min.js

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.