Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
2/22/2017 1:53 PMMihaela IABLONSCHI

​Fisele semestriale vor fi disponibile incapand de sambata 25.02.2017 si vor trebui completate si depuse la secretariat pana la data de 30 martie 2017

  
2/13/2017 10:11 AMClaudia Sandu

Examenul la disciplina Instrumente software pentru afaceri din 13 februarie 2017 ora 11.00 se va sustine in sala B313 (in loc de B3).

  
2/10/2017 1:12 PMClaudia Sandu

Examenul la disciplina  Fundamentele economice ale investitiilor din 11 februarie 2017 ora 14.00 se va sustine in sala B511 (in loc de B614).

  
2/10/2017 9:59 AMMihaela IABLONSCHI

​Sustinerea proiectelor la disciplinele SIFC I SI SIFC II (cursanti) va avea loc in data de 14.02.2017 ora 14.00 in sala B503

  
2/9/2017 12:56 PMClaudia Sandu

Examenul la disciplina  Microeconomie din 11 februarie 2017 ora 8.00 se va sustine in sala B3 (in loc de B310)

  
2/9/2017 11:44 AMMihaela IABLONSCHI

​Examenul la disciplina  Dreptul afacerilor din 10 februarie 2017 ora 8.00 se va sustine in sala C810 (in loc de C1)

  
2/9/2017 10:50 AMMihaela IABLONSCHI

​Examenul la disciplina Contabilitatea exportului si simportului de marfuri din data de 11.02.2017 ora 11.00 se va sustine in amf. B1 (in loc de B611)

  
2/9/2017 10:47 AMMihaela IABLONSCHI

​Examenul la disciplina Finante din data de 11.02.2017 ora 11.00 se va sustine in sala C3 (in loc de B4)

  
2/8/2017 1:53 PMMihaela IABLONSCHI

​Examenul la disciplina Drept european din data de 12.02.2017 ora 14.00 se va sustine in sala C810 (in loc de C114).

  
2/8/2017 10:47 AMClaudia Sandu

​- Ora 08.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrul B3.

- Proba practică se va sustine începând cu ora 11.00, la Biblioteca FEAA, conform planificării afișate la avizierul secretariatul ID.

Studenții care susțin proba practică trebuie să-și verifice calitatea de utilizator autentificabil (contul de pe rețeaua FEAA operațional).

Studenții care nu au contul operațional, nu intră în examen.

Intrarea la examenul scris cât și la proba practică se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2016/2017 și a cărții de identitate.


  
2/6/2017 1:46 PMClaudia Sandu

Predarea Proiectelor 1 la Management anul III, pentru restantieri, se va face pe 8 februarie 2017, ora 10. 00, la secretariat ID.

  
2/5/2017 12:47 AMMugurel Patrichi
​Reamintim studentilor ca pot depune cereri de reexaminare pentru sesiunea de restante specificand data de examen. Daca ati mai depus cerere la aceeasi materie in sesiunea normala si ati achitat disciplina atunci, in sesiunea de restante veti depune din nou cerere (fara a achita a doua prezentare). ESTE VALABILA CHITANTA PENTRU DOUA PREZENTARI IN ACEST AN UNIVERSITAR​​​
  
2/5/2017 12:47 AMMugurel Patrichi

​In partea dreapta gasiti afisata programarea sesiunii de examene restante - februarie 2017. Va rugam sa monitorizati periodic fisierul intrucat pot surveni modificari!​

  
1/23/2017 11:47 AMClaudia Sandu

Predarea Proiectelor 1 la Management anul III se va face pe 28 ianuarie 2017 in intervalul 10-11.45 la secretariat ID.

  
1/22/2017 9:59 AMMihaela IABLONSCHI

​Carnetul de student si cartea de identitate uitate in sala de examen se afla la secretariat ID sala B406

  
1/20/2017 3:26 PMMihaela IABLONSCHI

​Examenul la disciplina Sisteme integrate - ERP din data de 1 februarie 2017 ora 14.00 se va sustine la Biblioteca FEAA (in loc de sala B4). Studentii vor avea carnetul vizat.

Attachment
  
1/18/2017 11:08 AMMihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
1/6/2017 10:52 AMMihaela IABLONSCHI

Studentii care au restante din anii anteriori - sem.I si doresc sa le sustina in aceasta sesiune pot depune cerere de reexaminare specificand data de examen. Cererea va fi insotita de chitanta aferenta (240 lei - taxa reexaminare pentru disciplinele studiate la ID). ESTE VALABILA CHITANTA PENTRU DOUA PREZENTARI IN ACEST AN UNIVERSITAR. Nu uitati ca pentru a depune cerere de reexaminare trebuie sa aveti taxa de scolarizare achitata. Cererile se pot depune pana cel mai tarziu cu 3 zile inainte de examen!

Attachment
  
1/5/2017 1:56 PMMihaela IABLONSCHI

In fisierul atasat veti gasi perioada de examene din ianuarie - februarie 2017 precum si perioada de inscriere si sustinere a examenului de licenta din sesiunea februarie 2017.

  
12/30/2016 8:36 AMMihaela IABLONSCHI

​In partea dreapta aveti afisata Programarea sesiunii de examene ianuarie - februarie 2017. Va rugam sa monitorizati periodic fisierul intrucat pot surveni modificari!

  
12/20/2016 12:25 PMDaniel Berechet
Attachment
  
12/11/2016 8:16 AMMihaela IABLONSCHI

​Studentii din anul II CIG ID trebuie sa completeze la secretariat fisa pentru alegerea disciplinei optionale din sem.2, an univ.2016-2017. Termenul final este 23 ianuarie 2016. Cele doua discipline optionale sunt: Protectia si securitatea sistemelor informationale si Baze de date. Atasez fisa disciplinelor pentru informare. Formularul de optiuni se gaseste numai la secretariat.

  
12/7/2016 2:19 PMClaudia Sandu

​Pe data de 18 decembrie, interval orar 10 - 14, va avea loc un curs suplimentar la disciplina Matematici aplicate in economie, in sala B611.

  
11/24/2016 10:18 AMMihaela IABLONSCHI

​Conform Regulamentului studiilor universitare de licenta, art. 71 (postat in sectiunea Documente, in partea dreapta, necesita logare) taxele de scolarizare se achita astfel:

Pentru semestrul I:

transa I - 50% din taxa semestriala pana la 31.10.2016

transa II- 50% din taxa semestriala pana la 15 ianuarie 2017

Pentru semestrul II:

transa I - 50% din taxa semestriala pana la 15 martie 2017

transa II - 50% din taxa semestriala pana la 15 mai 2017.

  
10/31/2016 12:07 PMDaniel Berechet

​Studentii restantieri, cu statut: "Cursant" | = cu discipline nepromovate | au acces la materialele de studiu si la evaluarile pe parcurs online | in Blackboard | DOAR dupa expedierea unui email-solicitare pentru acest demers catre Suport eLearning FEAA.

  
10/20/2016 10:41 AMClaudia Sandu

​Orele de la disciplina SIC I din data de 23 octombrie 2016 au fost reprogramate pentru data de 30 octombrie 2016, in locul orelor de la disciplina Contabilitate de gestiune, care se vor tine in data de 23 octombrie 2016, interval orar 8 - 14.

Attachment
  
10/12/2016 2:15 PMClaudia Sandu

In fisierul anexat veti gasi formatiile de studii pentru disciplina  TEHNOLOGII INFORMATIONALE PENTRU AFACERI.

La avizierul secretariatului ID sunt afisate salile desemnate fiecarei grupe.

  
10/9/2016 9:07 AMMihaela IABLONSCHI

​Incepand de maine, duminica 09.10.2016 (8.00 - 12.00) distribuim formularele de contract de studii si fisele semestriale. Studentii din anul I vor primi si carnetele de student in baza cartii de identitate. Contractele si fisele trebuiesc depuse la secretariat cel mai tarziu 31.10.2016. Studentii din anul II si III (care nu repeta anul) vor solicita numai fisa specifica anului si specializarii de care apartin. Studentii din anul I precum si cei reinmatriculati vor completa si contract de studiu. Termenul de achitare a jumatate din taxa de scolarizare pe semestrul I este 15 oct. 2016 dar nu mai tarziu de 31 oct.2016. Va asteptam la secretarit ID sala B406 etaj I.

  
10/5/2016 2:56 PMMihaela IABLONSCHI

​Studenta este rugata sa sune la secretariat ID - 201626

  
10/3/2016 3:18 PMClaudia Sandu

​In secțiunea ORARE, veți găsi planificarea orelor de pregătire pentru fiecare specializare și an de studii.

Vă rugăm să consultați periodic ORARUL, întrucat pot surveni modificări!


1 - 30Next

​​

 Taxa Studii | Cont IBAN FEAA

  
  
  
  
programarea restantelor februarie 2017.xls
  
2/4/2017 11:10 PMMugurel Patrichi
programarea sesiunii sem 1 2016 2017.xls
  
2/4/2017 11:10 PMMugurel Patrichi
Planificare EVP online s1 2016-2017.pdf
  
1/10/2017 5:13 PMDaniel Berechet
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
11/1/2016 9:56 PMMugurel Patrichi
Ghid licenta Management.doc
  
5/31/2016 7:41 PMMugurel Patrichi

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.