Sign In

Bine aţi venit pe Portalul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor - ID

  • Portal FEAA ID



  
  
  
  
7/2/2020 10:23 AMClaudia Sandu

Accesul în clădirea FEAA în scopul eliberării/depunerii diferitelor documente se face cu respectarea următoarei proceduri:

Pasul 1: contactați Secretariatul prin email sau telefonic (click aici pentru date de contact) pentru a primi confirmarea că  pot fi eliberate/depuse şi pentru a stabili un termen

Pasul 2: completați formularul de aici pentru a vă programa (vă autentificați ca pe Portal; dacă nu mai aveti cont de acces pe Portal, autentificati-va cu numele de utilizator: FEAA\acte si parola Acte2020)

Pentru probleme cu formularul de programare trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro.


Accesul în clădire și în birouri se face:

  • doar pe baza acestei programări
  • câte un student odată în birou
  • cu obligativitatea purtării unei măști care să acopere nasul și gura
  • cu dezinfectarea prealabilă a mâinilor (folosind dezinfectantul de la poartă)
  
6/23/2020 10:42 AMClaudia Sandu

Pentru inscrieri la licenta accesati urmatorul link: http://portal.feaa.uaic.ro/definitivare/licenta/Pages/default.aspx

  
6/21/2020 3:22 PMMugurel Patrichi
Susținerea licențelor și disertațiilor se va desfășura exclusiv online. În acest sens, FEAA programeaza 3 sesiuni de simulare a condițiilor tehnice de desfășurare. Pentru studenți și membri ai comisiilor, acestea sunt ocazii de a testa echipamentele audio-video și calitatea conexiunii. 
Al doilea test va avea loc marti 23 iunie, de la ora 10. 

Click aici pentru detalii




  
6/21/2020 3:18 PMMugurel Patrichi
Prin intermediul proiectului „Prin incluziune și echitate spre succes. E șansa ta!" (CNFIS-FDI-2020-0598), Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași organizează, în perioada 22-26 iunie 2020, mai multe întâlniri on-line cu specialişti din diferite domenii de activitate.

Astfel, sunt așteptați să se înscrie la aceste evenimente toți studenții, la nivel licență (inclusiv cei înmatriculați la ID), master sau doctorat, interesați de sfera business-ului precum și a oportunităților de carieră pe care un proaspăt absolvent le poate explora.
Discuțiile sunt îndreptate înspre mediul de afaceri (pornirea propriei afaceri), prezentarea unor companii, intershipuri sau stagii de practică, angajabilitatea studenților,  oportunitățile de promovare în carieră și dezvoltarea în carieră.

Click aici pentru mai multe detalii.


  
6/19/2020 5:44 PMMugurel Patrichi
... pe Portal, în perioada 23 iunie-26 iunie (ora 14). Au fost afișate listele studenților înscriși la licență și disertație, verificați corespondența dintre titlul lucrării scris pe coperta și cel din baza de date. Click aici pentru alte instructiuni


  
6/17/2020 3:48 PMMugurel Patrichi

​Centrul de Formare Continuă și Antreprenoriat este partener local în proiectul Acceleratorul de Cariere în Cloud (powered by Microsoft). Studenții participanți (inclusiv cei înmatriculați la ID), primesc cursuri gratuite online (Azure, Office 365) și voucher gratuit pentru certificare Microsoft.

Detalii aici.

  
6/16/2020 9:19 AMMadalina-Irina Poraicu

​Pentru a depune cerere de marire accesati link-ul urmator http://portal.feaa.uaic.ro/adeverinte/Pages/Mariri.aspx

  
6/15/2020 1:39 PMMugurel Patrichi

​... a fost postata aici

  
6/10/2020 9:07 AMMadalina-Irina Poraicu

​Studentii care au intampinat probleme in ceea ce priveste sustinerea examenului la disciplina Contabilitate Financiara in data de 08.06.2020 vor putea sustine examenul in data de 11.06.2020 ora 18:00.

  
6/9/2020 11:08 AMMadalina-Irina Poraicu

​In atentia studentilor din anul III, Administratie Publica

Intalnirea pentru sustinerea examenului la disciplina "Proiecte de specialitate" va avea loc pe platforma Moodle la data si ora afisata in programarea sesiunii.

  
6/4/2020 8:54 AMMadalina-Irina Poraicu

​Examenul la disciplina Contabilitate financiara a fost reprogramat in data de 08.06 incepand cu ora 14:00.

  
6/4/2020 1:05 AMMugurel Patrichi

Va rugam sa verificati ca anunțurile, documentele și răspunsurile la diferite formulare au fost recuperate. Click aici pentru detalii.

  
5/28/2020 3:41 PMMugurel Patrichi

Studenții înmatriculați la studii de licență-anul 3 care doresc să susțină examenele restante la discipline din semestrul 1 trebuie să se preînscrie. Termen limită: 10 iunie 2020. Detalii aici

  
5/26/2020 2:46 PMClaudia Sandu

Studentii care doresc sa sustina examenele restante, vor descarca cererea de reexaminare din sectiunea Documente si o vor trimite pe email impreuna cu dovada platii (taxa de reexaminare), cu cel tarziu 3 zile inainte de data examenului.

Studentii care depun cereri de reexaminare trebuie sa aiba taxa de scolarizare achitata integral.

Taxele de reexaminare se pot achita doar la agentiile BRD. Va rog sa aveti in vedere, pentru taxele de reexaminare, urmatoarele detalii: COD FEAA ID- 2206, COD reexaminare- 41.

Adresele de email pe care se vor trimite cererile sunt:

- claudia.sandu@feaa.uaic.ro

- madalina.poraicu@feaa.uaic.ro

  
5/12/2020 1:54 PMMugurel Patrichi

​Studenții înmatriculați la studii de licență-ID în anii 1 (AP, CIG) și 2 (AP, FB, MNG) trebuie să-și aleagă disciplinele opționale pentru anul universitar 2020-2021. Termen limită: 14 iunie 2020.
Click aici pentru detalii.

  
4/29/2020 4:08 PMMugurel Patrichi
In atentia studentilor de la specializarile Administratie Publica, Contabilitate si Informatica de gestiune, Finante si Banci - forma de invatamant ID

In fisierele anexate, se regasesc studentii care nu au completat Fisa de inscriere semestriala, pentru semestrul al II-lea din anul universitar 2019/2020.
Reamintim faptu ca, cei care nu s-au inscris la discipline in semestrul al II-lea, nu vor putea participa la examene.
Studentii care nu au depus fisele de inscriere semestriale, sunt rugati sa le descarce din sectiunea Documente, sa le completeze  si sa le trimita pe adresa de e-mail madalina.poraicu@feaa.uaic.ro , pana la data de 15 mai.
Tot pana la data de 15 mai, studentii trebuie sa aiba achitata ultima transa din taxa de scolarizare.
  
4/29/2020 11:40 AMClaudia Sandu

In fisierele anexate, se regasesc studentii care nu au completat Fisa de inscriere semestriala, pentru semestrul al II-lea din anul universitar 2019/2020.

Reamintim faptu ca, cei care nu s-au inscris la discipline in semestrul al II-lea, nu vor putea participa la examene.

Studentii care nu au depus fisele de inscriere semestriale, sunt rugati sa le descarce din sectiunea Documente, sa le completeze  si sa le trimita pe adresa de e-mail claudia.sandu@feaa.uaic.ro, pana la data de 15 mai.

Tot pana la data de 15 mai, studentii trebuie sa aiba achitata ultima transa din taxa de scolarizare.

  
4/10/2020 5:37 PMMugurel Patrichi

​Studenții de an 2 sunt invitați să-și aleagă tema de licență.
Autentificați-vă pe Portal și accesați pagina dedicată.

Termen limită: 7 iunie 2020.

Pentru probleme de autentificare pe Portal urmați instrucțiunile de aici.

  
4/9/2020 2:11 PMMugurel Patrichi

Având în vedere prelungirea stării de urgenţă, au fost postate aici câteva detalii despre organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă/disertaţie, precum și despre modul în care sunteți ajutați să vă pregătiți în acest sens.

  
3/19/2020 12:21 PMClaudia Sandu

​Urmatorii studenti sunt rugati sa ia legatura cu secretariatul ID (prin e-mail sau telefon), cat mai repede posibil:

BUNESCU V. ELENA-CĂTĂLINA
STAN C SILVIU
TOFĂNEL I. IONUŢ-ALIN
URZICĂ V. IULIANA 
  
3/5/2020 9:23 AMClaudia Sandu

Orele de pregatire de la disciplina Analiza economico-financiara din data de 7 martie 2020, au fost reprogramate pe data de 21 martie 2020, interval orar 08:00-14:00.

  
3/4/2020 11:36 AMClaudia Sandu

​Orele de pregatire de la disciplina Economie politica si politici economice II din data de 14 martie 2020, au fost reprogramate pe data de 21 martie 2020, interval orar 08:00-14:00.

  
3/3/2020 10:42 AMMadalina-Irina Poraicu

Cererile pentru echivalarea unor discipline studiate anterior la alte programe de studiu/facultate/universitate se primesc până pe 15 martie 2020.

La cererile de echivalare studentii vor atasa fisa disciplinei/programa analitica si suplimentul la diploma/situatia scolara.

Echivalarea se face fără reducerea taxei aferente disciplinei.

Anuntul nu vizează echivalările survenite în urma reluărilor de studiu, reînmatricularii sau repetării anului.
  
2/24/2020 3:38 PMClaudia Sandu

- 22 februarie 2020 intre orele 08:00-12:00

- 23 februarie 2020 intre orele 08:00-12:00

 

- 29 februarie 2020 intre orele 08:00-12:00

- 1 martie 2020 intre orele 08:00-12:00

 

- 7 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

- 8 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

 

- 14 martie 2020 intre orele 08:00-12:00

- 15 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

 

- 21 martie 2020 intre orele 08:00-12:00

- 22 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

 

- 28 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

- 29 martie 2020 secretariatul nu are program cu publicul

  
2/21/2020 12:21 PMMadalina-Irina Poraicu
Fișele de înscriere semestrială pentru semestrul II de studiu se completează și se depun la secretariatul ID/IFR, birou B406, până la 15 martie.
Fișele de înscriere semestrială se găsesc în secretariatul ID/IFR.


Taxele de școlarizare se achită dupa următorul calendar

-tranșa I 50% din taxa semestrială până la 15 martie;

-tranșa a II-a 50% din taxa semestrială până la 15 mai.

  
2/17/2020 8:39 AMMadalina-Irina Poraicu

Cererile de reinmatriculare si chitanţa pentru taxa de reînmatriculare se depun la secretariat in perioada:  11 febr - 14 febr 2020

  
2/10/2020 12:35 PMMadalina-Irina Poraicu

Proba practica la disciplinele SIFC I si SIFC II se vor desfasura marti 11.02.2020, ora 12:00 in laboratorul B523.​

  
1/25/2020 8:00 AMClaudia Sandu

- Ora 08.00 - proba scrisă. Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică în amfiteatrele B3, B4 si B7.

- Ora 11 proba practică – se va susține din Biblioteca FEAA, astfel:

  • Ora 10.30 – CIG
  • Ora 11.30 – FB + restanțierii
  • Ora 12.30 – MNG

- Studenții restanțieri care trebuie să susțină doar proba practică, se vor prezenta la Biblioteca FEAA, la ora 11.30.

Studenții care susțin proba practică trebuie să-și verifice calitatea de utilizator autentificabil (contul de pe rețeaua FEAA operațional).

Studenții care nu au contul operațional nu intră în examen.

Intrarea la examenul scris cât și la proba practică se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2019/2020 și a cărții de identitate.


  
1/15/2020 8:27 AMMadalina-Irina Poraicu

Studentii din anul II, III precum si cursantii pot depune cereri de reexaminare la secretariat, in programul cu publicul, cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Cererea trebuie insotita de chitanta reprezentand taxa aferenta disciplinei din semestrul I. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul I. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
1/14/2020 9:03 AMClaudia Sandu

Carțile la Proiecte economice 1, se vor preda pe data de 18 ianuarie 2020, în sala de curs, la finalul orelor de pregătire.

1 - 30Next
PORTAL
​CONECTARE PORTAL
​​​ADEVERINȚE ONLINE


ELEARNING
Site-ul MOODLE
Informații acces Moodle


​PLATA TAXELOR

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:


​​Întrebări frecvente despre:
​ElearningBiblioteca
ESIMSPlasme
Reţea FEAA​ ​ Date private


  
  
  
  
planificarea restantelor iunie 2020.xls
  
6/18/2020 2:01 PMMugurel Patrichi
cerere marire.pdf
  
6/11/2020 12:33 PMMadalina-Irina Poraicu
restante taxe licenta id 2020.06.04.pdf
  
6/4/2020 8:35 AMBogdan Sandu
PlanificareaSesiunii1_14iunie2020FEAA.xls
  
6/3/2020 6:05 PMMugurel Patrichi
Cerere reexaminare.pdf
  
5/25/2020 9:17 AMClaudia Sandu
restante taxe licenta id 2020.05.20.pdf
  
5/20/2020 10:56 AMBogdan Sandu
Planificare examinare_EVP online 2019-2020 sem2.pdf
Checked Out To: Daniel BerechetPlanificare examinare_EVP online 2019-2020 sem2.pdf
Checked Out To: Daniel Berechet
  
5/18/2020 11:17 AMDaniel Berechet
FB_AN3_ID.pdf
  
4/29/2020 12:45 PMMadalina-Irina Poraicu
FB_AN2_ID.pdf
  
4/29/2020 12:44 PMMadalina-Irina Poraicu
FB_AN1_ID.pdf
  
4/29/2020 12:43 PMMadalina-Irina Poraicu
CIG_AN3_ID.pdf
  
4/29/2020 12:42 PMMadalina-Irina Poraicu
CIG_AN2_ID.pdf
  
4/29/2020 12:42 PMMadalina-Irina Poraicu
CIG_AN1_ID.pdf
  
4/29/2020 12:41 PMMadalina-Irina Poraicu
AP_AN3_ID.pdf
  
4/29/2020 12:41 PMMadalina-Irina Poraicu
AP_AN2_ID.pdf
  
4/29/2020 12:41 PMMadalina-Irina Poraicu
AP_AN1_ID.pdf
  
4/29/2020 12:39 PMMadalina-Irina Poraicu
Fisa semestriala MNG_AN3_SEM2.pdf
  
4/29/2020 11:04 AMClaudia Sandu
Fisa semestriala MNG_AN2_SEM2.pdf
  
4/29/2020 11:04 AMClaudia Sandu
Fisa semestriala MNG_AN1_SEM2.pdf
  
4/29/2020 11:03 AMClaudia Sandu
lista studenti numere matricole 2019-2020 licenta ID pe grupe.pdf
  
9/30/2019 8:00 AMBogdan Sandu
http://portal.feaa.uaic.ro/Style%20Library/Scripts/Snowstorm/snowstorm-min.js

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.